WORKSHOPS - AVOND - EN DAGOPLEIDINGEN


Van onderwijs naar de concrete werkvloer.  Van onervaren kapper naar een rendabele dagomzet

Van leerkracht naar het onderwijs.

KNIPPEN VAN FOTO TOT KAPSEL


Tijdens deze workshops leer je knippen volgens de Bounty- methode.
Uitgangspunt is dat iedereen professioneel kan leren knippen. Om goed te kunnen knippen heb je immers geen bijzondere talenten nodig, wel inzicht in het knipproces. Fouten kan je enkel voorkomen als je weet wat er fout kan gaan en als je die fouten ook herkent.

In zes stappen of parels doorloop je de Bounty Masterclass Hairdressing.
Per parel werk je aan één basistechniek. Een kapsel ontstaat immers door één of meerdere basistechnieken. Elke parel geeft een duidelijk inzicht, onderstreept de belangrijkste aandachtspunten en de meest voorkomende knelpunten of fouten.

Zo verwerf je snel essentiële inzichten over hoe een haarsnit precies opgebouwd is. In de volgende parels leer je stap voor stap de basistechnieken volgens een oplopende moeilijkheidsgraad. Telkens worden verschillende oefeningen en instrumenten aangereikt waarmee je deze knipvaardigheden kan aanleren of verbeteren. Ook aan het verwerven van inzicht in de keuze van een techniek en van het correcte materiaal wordt voldoende aandacht besteed.

Freelance kapper/kapster - Plan je eigen agenda

Het werken als freelancer zit in de lift. Werkgevers zien op tegen hoge loonskosten, werknemers hebben nood aan meer flexibiliteit.

Zin om enkele uren per maand of als voltijdse job te werken als freelance kapper?

Bounty MCH lanceert in de zomer van  2023 een dynamisch team dat samen met een netwerk van kapsalons wil werken op freelance basis. Met goede afspraken en voldoende ondersteuning is een langdurige samenwerking het uitgangspunt.

Interesse?

Schrijf je dan in voor de maandelijkse infoavond BECOME A FREELANCE HAIRDRESSER. 


COMMUNICATIE TECHNIEKEN (heldere leermiddelen).


Aan de hand van situatieschetsen en andere methodieken focussen op klantgericht denken en doen:
• Verwelkomen, adviseren, actief luisteren op de werkplek
• Hoe omgaan met moeilijke klanten
• Hoe omgaan met klachten
• Hoe gepast reageren op noden/wensen van de klant
• Hoe oplossingsgericht werken
• De morfologie route
• Werkwielen

Mailadres Bora-Bora